Bak & lite nya stuff

Mysig Tisdag. Har hunnit baka bullar, köpt Aloe heat lotion & mascara och hårspray.

Kan ju börja med och säga att jag idag köpte denna mascara & den här hårspray.



Mascaran hette Clinique mascara High Impact. Tror inte jag kommer köpa denna igen.
Ögonfransarna vart långa vilket var ett plus, men de vart så ljusa. Fick måla på med
min Lancome L Extreme och fick då ett otroligt fint resultat, men vill helst bara ha en mascara åt gången.

Hårsprayen URBAN by Björn Axen var verkligen super, precis som alla sagt om den.
Kommer testa den lite mer men hittills är jag nöjd.


Försökte ta resultat efter jag använt båda mascara



Inte det lättaste att fota, men vart supernöjd. Men som sagt, är inte så smink tokig att jag orkar med två mascaror i längden ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0