Lagom virrpanna man är

Helow :-)
Varit helt off se senaste dagarna, tror det kan vara för att jag är hemma hela dagarna ? Typ ingen ork till ngt annat just nu. Men vafan, är ju V. 32 (33) i morrn...  Allt får man vara lite trött? haha.
Har även fastnat i ett spel, nörd man är :-)
Trodde det var Torsdag igår tills Seb sade på kvällen att det var Fredag... hjälp.

Idag har man ial tagit en promenad. En alvedon+  diskning gjorde mig lite piggare så man orkade ta sig ut.
Tog även en sväng förbi affären. Hamnade bakom en stackars gubbe... tycker det är synd när de inte duschar  (för det hade han nog inte gjort på ett bra tag). brukar finnas många andledingar till varför men i många fall är det ju så att de vägrar ta imot hjälp...
Aja, fick mitt handlat ial :-)

Har haft ögonen på de här skötväskorna ett tag nu
Skip*Hop Duo Deluxe "Camo"

Skip*Hop Dash Deluxe "Camo"

Båda är grymt snygga men tycker det är jättesvårt att välja.
Blir antagligen Dash Deluxe eftersom att locket skyddar bättre från regn.
De kostar ca 700:- så tycker det är jättesvårt. Vill inte köpa en & sedan inte trivas...

Aja. Får tänka på saken. Nu ska jag förbereda lite käk tills Gubben min kommer hem. Blir
Stroganoff & ris. Enkelt men f*n så gött.
:-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0