Lugn dag idag

Har idag mest varit trött och vilat. Flickan i magen trycker på, så har haft lite ont på ett ställe på
magen i ett par dagar, samt mår jag illa när jag äter. Så håller tummarna för att hon ändrar ställning snart
och inte hittat en favoritplats ;-)

Fick hem en supersöt klänning jag egentligen skulle ha när bebis kommit var det tänk, men
fy vad söt den var på när jag har stor mage! Så det blir att använda den även nu!
Blir perfekt till Babyshower på Söndag.
Tar en bild då, eftersom att jag vill spara den tills då :-)

Hoppas ni som läser detta haft en superdag med mycket sol. Här i Avesta har den inte velat titta
fram något idag! Vilket är lite skönt, eftersom att det varit så grymt varmt ett par dagar nu.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0