Sol & lite bilder

Super härligt man haft det idag då!
Jag & älskling har tvättat idag, ända trökiga, men det är såå skönt när det är fixat.

Vi var även på landet & firade min mamma. Hon fyller 56 år på Onsdag men vi firade
henne idag. God påskmat fick vi, sedan en supergod paj med hallon.
Passade även på att ta kort på djuren. Så mysiga så! Men fölet tror hon är en riktig tuffing ;-)

Lite bilder

 Min mor & Ruben. Grattis<3



Sedan så ett kort på söta He-man



Fölet Cassidy



Blomma



Snok :-S




Har ju inte sett en snok på År & Dagar så fick en stor chock när jag ser Lucy stå över en orm :-O
(hunden Lucy).
Trodde det var någon humla som surrade, sedan skulle jag kika eftersom att det inte slutade, och där ligger en orm :-O Glad att det inte var en huggorm så hunden kunde blivit skadad. Otäckt!

Men som sagt, härlig dag. Även Sebbes mor kom på ett besök på eftermiddagen så det känns
riktigt kul. Vi ska eventuellt med henne till Ikea i morgon. Så hoppas.
Får passa på, eftersom på Tisdag ska Seb jobba igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0