Beställt

Nyss beställt lite nytt hem






Tog tid att beställa hem. Tror HM:s sida är lite överbelastad?

Bra dag! Varit på babymassage och fick idag med mig en glad flicka. Hon sög på tummen
och hade lite roliga ljud för sig. Men mest eftersom hon tyckte det var tråkigt att ligga
ner. Men inga sura läten. Härligt :-D
Gillar detta väder måste jag säga. Alldeles lagom mot lunch tid.
Nu blir det sängen. Bokat tvättstugan tills i morgon.
Ha det gött alla :-D
Btw när nästa besök kommer på lite firande blir det fruktsallad!
Jag kan inte låta bli sötsakerna som blir kvar (a)



Kommentarer
Chris

Snygga saker!



Åh babymassage - vill också :) Vi ska börja på föräldragrupp nästa vecka och det ska innehålla babymassage, så vi längtar :)



Usch för den som uppfann sötsaker.. Jag kan aldrig hålla mig.. det är hemsk.. Har ett sockerberoende.. :(



krarm

2011-09-02 @ 09:42:36
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0