Lite firande

Hade lite sjuvstart på födelsedagsfirande igår (är inte försen Tisdag egentligen) och bjöd hem
min sambos släkt. Mysigt var det. Hade önskat mig lite bidrag till en fotografering med Alice.
och det fick jag. Trevligt var det och Alice njöt av all uppmärksamhet kan jag lova! satte upp babysittern i soffan så hon fick vara med när vi åt tårta. Den överträffade mina förväntningar då jag gjort den själv (tårtan alltså).

Kan stolt säga att Alice vaknat 1 gång flera nätter i rad nu! Klockan 4 varje gång ;-)
Får se hur länge det håller i sig?

Idag blir det sedan att åka och kika på pappas bil som polisen hittat. Den vart stulen men
har hittats 5 mil ifrån det stället de stal den ifrån, och använt den till dumheter så den ska visst inte vara så vacker.
Aja, ha en trevlig dag alla :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0