Uppdatering

Har inte skrivit i bloggen på ett tag nu, men men ;-)

Allt går fin fint här hemma. Alice somnar 19-20.00 vaje kväll, och sover till 06.00 med ca 3-4 matpauser.
Vad mer kan man begära?
Där i mot har hon börjat bli en sur dam vid lunch. Var på babymassage för första gången och
kan ju säga att det inte blev mkt masserande, utan mer att försöka få tösen lugn.
Växtvärk kanske? skulle inte förvåna mig, hon växer ju så snappt.
Hoppas att hennes vikt ser bra ut på Måndag, skulle kännas väldigt tråkigt i fall det var tack vare
att min mjölk inte räcker som var orsaken till de otröstliga stunderna.
Men nu ska jag tänka posetivt! Ammningen har funkat 2 månader felfritt, alltid något.

Sedan måste jag säga att det är otroligt  skönt att ha Sebbe hemma 2 dagar extra i veckan nu när han börjat ta ut föräldraledighet. Så mysigt att dela på stunderna med Alice. som för övrigt blivit stark i nacken :-D
Men dröjer nog innan hon vill vända på sig :)




Kommentarer
Chris

Tänk va fort tiden går.. Helt sjukt hur stora våra bebisar är nu.

2011-08-22 @ 19:25:38
URL: http://www.prinsens.se/liten
Chris

Tänk va fort tiden går.. Helt sjukt hur stora våra bebisar är nu.

2011-08-22 @ 19:25:53
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0