Denna vecka

Har uppdaterat dåligt, svårt att hinna med :-) Passar på när tösen sover.
Har varit en ganska lugn vecka. Har haft ena systern här och sett lite på film. Mysigt.
Sedan på Onsdag kom en annan av mina systar & hennes barn, samt min bror på besök.
De ville se vår lilla tös :-)

Idag har vi varit hos Sebastians syster och fikat med hans mamma & syster.
Åt lite jordgubbar, som Alice som tur är inte verkar reagera mot än så länge. Har
vissligen bara ätit några få. Men tror därimot inte att någon lök går att äta,
hennes mage blir uppblåst när jag provat. Hon har haft ett par riktiga skrik dagar, men idag verkar
det vara bättre :-)

min kamp mot sockret håller ännu sig ;-) Tyvärr gör min vikt detsamma. Står ganska så stilla :-/
Vill fortsätta ner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0