Lite mera sommar

Nu är det verkligen sommar :-D varmt som f*n så man vill inte gå mitt i solen, haha.
Man får njuta så länge det varar! Skulle visst bli "magplask" nästa vecka? stog så i
aftonbladet :-) vilket jag inte tror är ngt posetivt, men vi får hoppas på att det är det.

Idag har vi varit i Rutbo och köpt nya blommor till balkongen. De andra var gaanska så
döda om vi säger så... men nu ser det väl ganska fint ut igen??


Ursäkta bildkvalitet, men krymte bilden en hel del...

och ja, idag blev det en liten förändring, alltså ngt händ emed kroppen. Äntligen.
Dock inte så märkvärdigt men slemmproppen gick.. mysigt va?
Men det kan vara början på förlossningen. Det kan oxå dröja ett par veckor till, men det
ska vi inte chansa på tycker jag ;-) Så nu håller vi tummarna här!
Oj, klockan tickar, snart ska vi ha tvättstugan..

Hoppas ni njuter i solen nu! Kram kram


Kommentarer
Chris

Skoj! :) Hoppas er lilla kommer snart!

Förstår att ni står och stampar.. jag gör det och är bara BF+1 idag. Men er lilla kommer nog som du säger genom ett poff

2011-06-04 @ 15:17:19
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0