Min lilla familj

Sitter och äter lite frukost som älsklingen gjorde i ordning åt mig. Han har varit helt underbar de senaste dagarna<3
Lilla Alice hon ligger i sängen och sover så sött. Hon äter verkligen som en häst, haha.
Men inte undra på, jag har supertuttar :-O Om det fortsätter såhär får vi en riktig tjockis. Men inte
mig imot :-) Hon börjar nu kunna ha lite gladare perioder utan tutten i munnen. Hon var himla
snuttis första dagrna, bara tutte dög.
Men hon har sovit som en ängel de här 2 nätterna. Får väcka henne en gång för att hon ska få i sig mat.
Man märker att hon äter då hon bajsar som en tok. Skönt :-)

Den vackra synen jag fick i morse<3



Vi har Alice i sängen nu när hon äter och sover så mycket. tycker det är otroligt mysigt :-)


Kommentarer
Chris

GRATTIS till erat mirakel! Nu ska jag läsa alla inlägg jag har missat under veckan :)



Man blir ju helt förtrollad av de små! <3



kramar

2011-06-17 @ 11:57:38
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0