F*n på körkort! :-* På fina människor!

Haft en jävla sur morgon idag ! Kuggade på uppkörningen. Såå drygt när det bara är småsaker man kuggar på när man är stressad!
Nu ska jag göra om teorin snart, men nästa uppkörning är inte försen Maj! Samma månad som bebis kommer.
Drygt!

Men är sååååå lycklig över min fästman! Finns det ngn mer underbar!? Nej.
Inte för mig ial ;-)
Kan fortfarande inte fatta hur jag kunde ha sån tur! Vad som än händer finns han ALLTID där.
Tankarna på honom & våran bebis håller mig uppe under den här perioden av stress.

Mor kom även på besök idag. Gav mig rosor till tröst. Haha. Härlig mor man har<3
Vi fick även en present av Sebbes mormor :-D Ett fint hjärta att hänga i fönstret.
Har varit hundvakt åt hunden Dolly så hon ville väl vara snäll mot oss.
Eftersom att man inte har en egen mormor i livet så är det alltid härligt när hon och hennes gubbe kommer på besök. Så söta :-)



Aja nu ska man iväg till Hemköp. Mannen ringde och beställde Pan pizza & dricka så lär kila dit ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0