Förädragrupp

Shit asså, snart e det dags :O Går in i v. 30 på Söndag... känns verkligen ofattbart att man snart har en egen bebis i sina armar!
Idag på föräldragruppen såg vi en film som handlade om förlossning, och pratade även om det. Både Seb & jag tittade på min mage och såg lyckliga ut. Längtar verkligen till förlossningen! är inte så nervös för tillfället, men det kommer nog längre fram.

Annars har dagen sett lugn ut. Mkt stress för körkort och så, men det hinner jag. Så länge jag sattsar.
Nu blir det en lugn kväll. Men fan på detta sockersug! och jag ger efter såå lätt. Ska verkligen få bort allt extra sen när bebis kommer. Blir många promenader!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0