Otymplig med stor längtan

Blev inget jobb idag. Kände redan igår hur ryggen/svanken började låsa sig osv.
MEN jag ska försöka ta mig i kragen och ta en promenad. Om inte så kommer det
bara att bli värre, Lets face it.
Härligt med plusgrader & sol idag å! Hoppas de håller i sig! Man blir så glad när man tittar
på termometern och ser plusgrader :-) Våren är här?
Kan knappt förstå att snart kommer man gå ut med en barnvagn. Härligt :-)

Ska även försöka diska. Det är inte så mkt men det känns som det, haha.
Skulle vara underbart med diskmaskin.

Kan man önska sig sånt till Babyshower tro? Haha. Bara ngr tusen ;-)
Nej, men nu har man skickat inbjudningarna, bli 1 Maj.
Tänkte inte bjuda så många men det bara drog iväg!
Kunde planera in så Seb kunde vara hemma. Vilket jag föredrar för då kan
han hjälpa mig med förberedseler.

Hm, nu ska jag väl hitta på ngt nyttigt att göra.
Njut av solen :-D  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0