Vårdag

Idag har man övningskört & pluggat teori. Jisses vad nervös jag är för uppkörningen :-S Kommer nog ligga i koma ett par dagar av lättnad när det är klart!
Hade även tur, innan jag började rensa kartonger hos papí idag så fick jag god mat. Inte ofta man hälsar på honom. Hm.  Men trevligt var det.

Nu på kvälls kvisten har jag & Seb käkat tacos *mums* sedan har jag tryckt i mig "lite" choklad, o även druckit kolsyrat vatten. Det smakar unket men ska lära mig dricka det istället för saft & dricka var det tänkt! hihi.
Ska snart placera mig i soffan med älsk o se Smallville! Måste säga att serien är ganska så kass, tur att de ska sluta efter sesong 10... de börjar urarta ganska rejält :-S Men ändå mys att sitta i soffan o kolla på med min man :-* För ett tag sedan såg vi magen röra sig, urmysigt! Vår bebis börjar bli stark ;-)

I morgon blir de teori på trafikskolan för mig & Seb. Snart e ju teorin :-S !

Ha en bra kväll. :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0