Done

Känner mig otroligt lättad efter denna uppkörning! Allt var helt annorlunda och jag var mer avslappnad.
Tror det hjälpte att jag fick köra upp med en annan *gubbe* denna gång. Den här var lite mer avslappnad och skämtade lite. Vilket den förra inte gjorde.

Inte ett ända klagomål kom från hans mun. och det gör bara glädjen ännu större.
Nä, nu är jag redo för bebis känner jag :-D
Fast bäst är väl om killen hinner köra upp innan nu, men ändå (a)

Fick tyvärr se min bild jag kommer få på körkortet ännu en gång...
blää! Jag ser helt psyk-störd ut.
Var ju stressad innan jag tog det och hade virrat runt i Borlänge ett tag. Så gjorde allt
jag kunde för att öppna mina ögon som blivit våta i vinden utanför, (jag tål inte vind
så bra) så jag öppnade dom liiite för mycket.... lägger ut en bild sedan.
om jag vågar ;-) glömmer bort att mina ögon är ganska stora naturligt.
Men men, glad är jag!! :D:D

Ha en bra kväll, jag skämmer bort mig själv med onyttigheter (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0