duktiga jag ;-)

Har nyss dammsugit. Duktig jag är ;-) Fick stå på knä när jag skulle göra under soffan osv, så sköönt att få det gjort. Haha, har dragit mig för det.
Har även tagit en promenad idag, innan det vart så jäkla varmt ute. Känner mig som en
isbjörn som kommit in på en gräsplätt. Alltså helt fel ute.
Men snart är magen borta, önskar att det ska bli snart. Hör så många som får för tidigt
och hoppas att jag ska bli en av dem.

Märkte idag att när jag diskar och en kastrull slår i, då reagerar hon.
Tycker det är kul att veta att hon observerar och lyssnar på vad som händer runt
mig. Haha, och kan ju säga att hon inte vart glad när jag åt kall isglass. Jäklar
vilken fart det blev :-D *mys*

Nej nu ska jag nog lägga mig på sofflocket och läsa lite om förlossning. Förbereder
mig psykiskt så att det ska bli lugnt när vi kommer till BB. Skönt att
veta vad som kommer hända.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0