Ja som sagt

V. 39 idag. Försöker verkligen att tänka på annat, prata om annat, men ALLT går tillbaka till bebis-tankar.
Promenerar och rör på mig för att det ska komma igång snabbare, men bebis känner för
att vara kvar!
Blir väl att prova Färdknäppen. Inte mig imot ;-) Haha, nej men i teorin ska det ju funka
när barnet är redo för förlossning. Men inte mig imot att mysa lite extra här hemma (a)
Finns ju massa andra myter & alternativ men inget jag känner för att prova. Har te.x hört
att Ricinolja kan funka, men läst att det kan vara farligt.
Så här hemma blir det inget drastiskt. Är ju "bara" i V. 39. Är glad så länge
jag förhoppningsvis slipper gå över tiden!

Idag har Seb & jag tagit det lugen. Köpt en ny och fin våg. Tyvärr visade den att jag väger mer
än vad våran extremt gamla gjorde, haha ;-)
Sedan har vi tagit en promenad i solen. Mysigt, mysigt.
Men nu är jag trött igen, haha. Blir att se på lite TV. Annars sover jag inget i natt.
Synd att man bor i lägenhet när man inte kan sova, kan ju inte diska eller ngt för grannarnas skull...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0