Nyckeljakt...

Huga huga. Här hemma har vi haft nyckeljakt idag. För en gång skull var det inte mina nycklar heller utan Sebbes.
Slutade med att vi kikade i de vi lada i vaggan igår kväll, och där låg hans byxor med nycklarna i.
Lagom lättad man blev :-O

Har även kört lite idag på trafikskolan. Måste slappna av lite när jag kör, eftersom att jag får
en hemsk halsbränna när jag stressar upp mig. Det vill jag helst slippa på uppkörningen
så jag kan ha full fokus.
Märker att jag inte är lika intresserad av att köra nu, utan har alla tankar på bebisen.
Hon får gärna komma vilken dag som helst nu :P (efter Torsdag ial).

Jo, Josse var ju här igår, en tjej från skolan. Hon ska flytta till Västerås idag :-O
Bestämdes på typ en dag! Så massa lycka till :-*
Hon kom över igår så fick en present till bebisen av henne, ska lägga
ut bild sedan. Orkar inte nu :-)

Aja, nu väntar jag & älsk på att nya Warband sla släppas, men de skjuter fram deadline heela tiden :-(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0