Härlig

dag idag :-) Blev att åka med mina älsklingar till Falun. Hälsade på en vän till oss.
Som tur var bor hon i centrum så det vart lite shopping på stan. Blev inget till mig, men Sebastian hittade en
tröja till sig, sedan blev det lite smått & gott till Alice som ni ser på bilden.
Blev att gå in till Kapphal.

Sedan kom mensen igår. Hallå?? Trodde det kulle dröja liite längre ial, eftersom
att jag hel ammar. Men sån tur har man visst inte.
Konstigt att ha det nu när man varit utan typ 1 år :-)
Men men...



Kommentarer
Dessi at [Home and desire]

Det är ju aldrig svårt att hitta kläder till småttingarna... Jag älskar den från Newbie, men Vilmer är för tusan redan för stor! Drar strl 74 och jag har inte hittat det alls i Newbie... :(



Kul att du lämnade en kommentar hos mig, vet att jag har varit här inne och kikat tidigare, men det blir så lätt att jag glömmer bort. Tiden går så fort när man har en liten! ;)



Kramar!

2011-10-02 @ 23:08:37
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0