Graviditet

Får många frågor om vilken vecka jag är i.. känner mig så dum när jag säger
Ingen Aning!
Har varit så mycket nu så jag släppt det helt. Men klart märker jag av den.

Hungern kommer snappt och ofta, den kommer med ett grymt illamående.
Lukten av stek kött, olidligt äckligt!
Om jag ska busa med Alice och tex ta hennes leksak i munnen, då får jag kväljningar.

Ska på inskrivning den 24/4 och då får vi räkna ut var jag är.
Samma dag är det babysim och inflytting i huset. Får se hur den dagen går :-)


Kommentarer
Susanne

Den dagen går nog super bra ;)

Vad gissar du på att det blir pojke eller en flicka?

Det sägs ju att man blir mer illamående om det är en pojke =P

2012-04-08 @ 08:04:49
URL: http://swirlswowblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0