Tro det eller ej...

men idag har vi gått på bio! Första gången sen lillan föddes. Otroligt skönt!
Men måste säga att jag trodde jag skulle bli DÖV när filmen började. Är van att ha ganska lågt på Tv:n nu för tiden, så en chock blev det. Men man vande sig och filmen var faktiskt riktigt bra.
Vi såg på Total Recall och den var bättre än orginalet tycker jag!

Min underbara mor var barnvakt, de hade visst haft riktigt skoj. Alice lekte till hon slocknade. Hon är ju i sitt esse på kvällarna så skönt att få sitta i en stol och ta det lugnt en kväll. Hoppas hinna gå på bio någon mer gång innan nästa tös.
Hon var då pigg på bion och gjorde mor sin vansinnit kissnödi!

Älskar min gubbe o familj <3


Kommentarer
Chris

Härligt med egentid :)
Vi ska gå på lady gaga nästa fredag - ska bli kul och Viggo sover borta :)

2012-08-11 @ 20:19:21
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0