Nya bilbarnstolen

Tidigare idag tänkte jag att nu ska nya bilbarnstolen allt i! Åkte till Mekonomen och frågade dem om det kunde hjälpa till att sätta i den, var mycket konstigt som vi inte förstod.
Han kunde inte men sade att verkstaden kunde sätta i den för 150kr.
Om jag hade öglor??
Han kunde inte så mycket och inte jag heller men vi kom fram till att det fanns inge öglor i bilen att fästa i. Så jag åkte till Volvo.
Fick beställa så i morgon skulle de komma fram till dem.
Så i morgon blir det att hämta och sen hoppas de har tid att sätta in den direkt.

Ursh, vilket krongel för att sätta in en stol, kommer ALDRIG att ta ut den ur bilen, haha.


Kommentarer
Chris

Men oj - vilken bilbarnstol har ni?

Jobbigt om man måste ha hela utrymmet i bilen och måste ta bort stolen om man måste åka och betala för att de ska sätta in den igen.

2012-01-20 @ 10:25:23
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0