Våran skönhet

Dagarna går och vår dotter blir bara vackrare och vackrare. Även
piggare och piggare.
Snart kan hon även krypa. Hon ålar sig framåt och ställer sig i kryparställning i
mellan åt. Måste bara hitta tekniken :-)

Vart ett mysigt bad för oss i kväll. man bara njuter av hennes intresse för att plaska i badkaret.
Hon är väldigt fascinerad av att hennes händer kan göra att det kommer vatten i ansiktet och på allt i närheten.
Så sade till Sebbe att nu får du allt ta fram kameran. HAr varit dålig på att ta bilder på sistonde. Men nu så.



Skvätta lite






Alice & jag




Bus med pappa innan badet  (finns inget bättre än att dra pappa i håret)



Kommentarer
Anna-Karin

Meeen å vad gullig hon är :)

2012-01-08 @ 21:19:04
Åsa

Helt underbara bilder. En stolt mormor / Mamma/ .svärmor

2012-01-09 @ 08:48:16
Åsa

Helt underbara bilder. En stolt mormor / Mamma/ .svärmor

2012-01-09 @ 08:49:55
baby2011

Söt hon är :D bara 2 dagar äldre än min flicka född 14juni :)



sv: du skrev i min blogg någon dag sen såg jag. Angående sängmobilen. Att jag inte ens tänkte på att jag kan sänka sängen haha. Men tror att det är mer praktiskt om den blir kvar i höjden så där lite till. Slipper böja mig ner när jag ska ta upp henne för nattmål :)

2012-01-09 @ 13:06:30
URL: http://minbebis.com/blogg/baby2011/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0