Snart är det dax

För jobb.. Dock endast en månad jag går 75% då det bara är sommarschema jag har. Men hoppas sedan kunna hoppa in då & då som vikarie. Beror på hur kroppen vill då jag känner i rygg osv redan. Sedan är det ju hemtjänsten så det är mycket att man ska vara alert och pigg. Men detta ska gå super har jag bestämt! Skönt att dra in lite extra pengar då det lär köpas in lite till lillasyster som väntar i magen.
Kom precis på jag inte lagt in bilder från ultraljudet! Det måste göras snart...
Jäklar vad denna graviditet går fort.. hinner inte ens hålla koll på veckorna. Men oj så hon gillar att sparka mor sin. Underbart <3
 
Lägger in en bild på Alice när hon åt på sin honungsmelon i förrgår. Det är en favorit.
 
 


Kommentarer
josefin

Söta unge <3

2012-07-15 @ 10:24:46
Suzanna

Hej!härligt att se att du bloggar igen!! Och att det är en liten tjej ni väntar. Vilken vecka är du i nu? Jag kommer blogga vidare nu när jag får internet om en vecka. Kram !

2012-07-15 @ 23:35:00
URL: http://suzidus.se
Dessi at [Home and desire]

Kul att du lämnade en kommentar hos mig. Tyvärr går det segt med bloggandet, men jag hoppas återuppta det snart igen! :) Kul att ni också väntar tillökning, får ni en tjej till? På vårt UL såg det ut som en gosse till! :) Kram!

2012-07-15 @ 23:54:22
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0