Regn och rusk

Den här graviditeten tar slut på mig och ger mig starka hormonsvängningar. Om ni undrar varför jag bloggar så lite är det för att orken är slut när Alice somnar, vill ge henne all energi jag kan medans det är möjligt.
Är en underbar och pigg tjej vi har! Egen vilja som en åsna har hon ibland. Humör finns även under alla söta leenden. Är verkligen en prinsessa vi har här hemma :-)

Lägger äntligen ut lite bilder på några söta detaljer i hennes rum



<----  .Snyggt Ikea skåp med hylla och under skåp för förvaring.
Vid sidan sitter det ihop med en liten klädkammare med plats för att hänga kläder och stoppa lite i trådkorgar.
Får ta fler bilder sedan då detta objektiv vill ta så näära.




Alice snygga dekorträd för 700 :-. Men grymt snyggt är det och ger rummet lite personlighet.
--->






<----.   Bord och stolar från Mio. En grön och en rosa. Matta med stigar och vandrings spår av djur är från Ikea.

Det blir allt från oss idag. På återseende!
Måste lägga ut lite bilder efter ultraljudet på Fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0