6 Mars

Underbar dag har vi haft idag! Är helt slut.

Började med att Sebbe åkte och fick bilbarnstolen insatt i baksätet. ÄNTLIGEN.
Så nu är den testad och klar. Alice verkade tycka det var spännande att sitta i ny stol.

Vi åkte till Badhuset och busade massa på babysimmet. Först var hon lite sur. Plötsligt vart det en riktig vändning och hon skrek och skrattade av lycka. Härliga unge! Var riktigt kul. Trodde hon skulle vara riktigt sur efter hon haft en dålig morgon. Åt lite Torskgryta som jag hade gjort till henne också. Lite gick det i henne.
Sebbe och jag åt Thai Panna . Ingen favorit här, då den inte var så salt som jag velat. Men god med mycket soja.

Alice somnade precis 19.04 .
Efter syster åkt hem efter hon varit här och busat med mig å Alice.

Nu blir det soffläge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0