Long time...

Vart en väldigt lång, men behövlig bloggpaus.
Det är som att energin är helt slut på kvällarna. och när Alice somnar på dagen, då slocknar även
hennes mor.
Tösen har mat strejkat väääldigt länge nu, men till sist har hittat något hon är villigt att äta, (förutom gröt då)
och det är Lasange... På BURK (6månader). Här har jag lagat massa mat hemma som hon vägrat och sedan testade jag den burken. Plötsligt kan hon äta massa! Men icke för 8 månader. Alldeles för stora bitar. Damen ska ha pure tycker hon.
Men grymt skönt att hon äter ial! Får testa göra Lasange hemma sedan, billigare så. Men såå skönt att hon äter!


Hon utvecklas fort och kan flytta sig runt möbler osv. Energi till tusen. Men vi är på öppna förskolan och på babysim i veckorna. Också väldigt skönt att kunna bara ute mer och gunga. Väldigt mysigt!


Undrar om det är graviditeten som gjort mig så trött? Hungerna har den ökat ial. Vaknar vrålhungrig varje morgon.
Ett tag kunde jag inte äta frukost alls och nu vräcker jag i mig.. mums!
Aja, nu har tösen somnat och jag hoppas hon låter mig sova mer i natt nu när hon somnade lite sent.
Sebbe jobbar ju natt och det är jag inte van vid. Kommer vara tomt.
Men skönt då jag kan få mer hjälp i morgon med att ha barnvakt. Är massa bak kvar tills söndag. Då dopet är ;-)

Ha det bra!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0