What a day

Var beredd på en inlägg med lite smått klagomål ;-)

Alice har ätit dåligt ett par dagar. Tror det kan vara för att jag har börja haft lite små macaronbitar i hennes mat?
Jag ger ju inte burkar så har inte tänkt på det tidigare. Då kommer det ju mer bitar ju större de blir. Så nu försöker jag börja med lite bitar. Det gillas INTE av Alice. Plötsligt kunde hon inte äta något för hon tyckte väll att kanske mamma skulle komma med sånt snusk igen...

Även sovtiderna är sådär. Idag har hon bara sovit 1 timme, blir då så att hon lägger sig tidigt och vaknar mycket på nätterna. Hon somnade 19.00 idag och igår. Natten som var var otroligt dryg. Skulle ligga med oss i sängen och vakna stup i kvarten. Kröp upp i ansitet på pappa som skulle upp på morgonen.

Det ledde till att jag fick säga ifrån att åka till en vänn att hälsa på sista minuten. Lagom snäll man kände sig..
Men inte mycket man kan göra när Alice är övertrött, vägrar äta, och på det kladdat sig helt full med mat.
Var droppen för ett tag.

MEN senare på eftermiddagen vände allt och vi gick och hälsade på mina kusiner som är i stan på helgerna.
Alice var superglad! Kanske för hon ätit innan (jippie).
Så dagen slutade bra. Nu ska Sebbe köpa med sig lite godis hem åt mig på kvällen.
Måste sluta med sötsakerna snart. Vill inte bli så stor under denna graviditet igen.. Nu har man ju Alice som ska aktiveras. Annat än sist när man inte gjorde något om dagarna :-P


Mitt hjärta! <3

Har världens bästa fästman och dotter. Är så lycklig!




Kommentarer
Angeli

Det var roligt att du och lilla Alice kom på besök! :)

2012-03-04 @ 13:34:44
URL: http://angeliw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0