Skönt att veta

Var hos barnmoskan idag för att kika på magen, hjärtljud osv. Allt såg bra ut som vanligt.
Ska ringa Gyn på Måndag och boka tid för att kolla till bebis och sedan blir det antagligen igångsättning på Onsdag ifall damen inte vill titta ut innan.
 
Får höra hur pigg jag ser ut för att gå ut över tiden ibland när jag är ute, tex lämnar Alice på förskolan eller är på Öppna med henne. Men tur att ingen ser mig hemma, där kommer tröttheten.
Men igår, eller ja förrgår nu, då kände jag hur all trötthet kom över mig.
Jag är så jäkla trött på att vara gravid känner jag. Skulle bara vilja sova just nu om man kunde det.
Tur att jag har min tös här hemma, som håller mamma från att bli en zombie.
Men det känns skönt att veta att lillasyster kommer nästa vecka. Då är det äntligen dags :-)
 
Förstår att det kommer vara slitsamt med 2 små i början. Men då kan jag äntligen ställa om vardagen, få kroppen tillbaka. Samt så kommer jag se hur det blir mellan Alice och bebis, vilket jag är nervös för just nu..
Mycket tankar ja, men snart är de förbi :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0