För förskola är kul


Alice gick 5 timmar i dag på förskolan för 2 ggn. Vi började med 3 timmar men är nu utökat.
Hon går 3 dgr 5h/dag. Måndag, Onsdag och Fredag.
Är alltid en glad tjej jag hömtar men vääldigt trött.
Hon går mellan 08.00 till 13.00. Då hinner Alice äta frukost där 08.00 och lunch 11.30.
Får alltid höra att hon äter sååå bra på lunchen. Verkligen jätteskönt, men visst önskar jag att hon kunde äta
så bra hemma också. Fast jag trycker ju alltid i henne en yoghurt hemma vid 09.00 tiden när hon är hemma. Fast de är ju mer aktiva på Förskolan så hon kanske klarar sig bättre i mellan då!
Eller så försöker jag för mkt här hemma.. Men Alice och mat är alltid i mina tankar då damen aldrig varit så matglad..
Hon trivs ial jättebra och det är ganska skönt att få sova lite extra när hon är på förskola.
Var inte såhär trött när jag gick med Alice, så man får passa på och sova när man kan!
 
Aja, vi hade mys när hon sovit lunch hemma. Åt lite nektarin och tog en promenad ute.
Hade ösregnat när hon var på förskolan så de små hade fått leka inne,
men när hon kom hem så sken solen :-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0