Inte lyckat

Blev inte så lyckat det där med spiral... När hon skulle mäta livmoders "etappen" var det bara 6 cm. Hade visst väntat för länge med att sätta in spiral, skulle ha kommit tidigare,
Nu ska jag invänta mens och sedan försöka igen... skulle även komma ihåg värktabletter. Tro mig, det lär jag inte glömma nästa gång,

Det gjorde så fruktansvärt ont när hon mätte så har haft ont hela dagen. Visst jag har fått barn så det ska vara lättare sade hon. Men kanske är jag känsligare än andra.
Blöder nu efter och tänker "aldrig mer". Men det ska göras. Dock kommer det dröja ;-)

Muttrade efteråt "Nej fan, hellre kondom än detta!".
Haha, som sagt inte smärttålig och grymt besviken när hon sade att det inte gick. Smärta i onödan tänkte jag direkt.

Nu ska jag vidare ner i sängen och läsa lite.
I morgon ska vi åka till Borlänge när Alice är på förskolan.
Får hoppas Amelia är på bra humör, hon gillar inte att ligga i vagnen vaken, hon ska vara med på allt nu när hon är vaken :-)
Ska leta fram den där bärselen!


Kommentarer
Suzanna

Menar du det att det gör så ont att sätta in spiral? Och vadå 6 cm? Det får du förklara.. Ingen aning om sådant.. Hoppas annars allt är bra =). Ha en bra kväll, kram kram!

2013-03-08 @ 14:50:45
URL: http://suzidus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0