Nu vecka nya tag

Måste säga att flickorna mina har fått in väldigt bra sov rutiner!
Alice vaknar runt 06.00-07.00 snåret och sover ca 1 timme på dagen.
Lägger sig ca 20.00.
Amelia vaknar samma tid men hon sover sedan några kortare stunder under dagen. Somnar sedan för natten 20.00 hon också. Ammar sedan 2-3 ggr under natten.

Alice humör har börjat bli bättre. Hon har haft gladare humör de här dagarna och bara slagit sig själv någon gång i huvudet..
Var nog bara ett påhitt hon hade för sig. Antagligen jag som var nojjig.. som vanligt :-)
Jag försöker att aktivera henne genom att åka bort till Öppna förskolan ofta. Märker verkligen hur trygg hon blivit där. Nu sjunger hon med i sångerna vi sjunger där och gör rörelser med händerna. Innan har hon varit mer blyg när vi varit borta. Men märker nu att min lilla tjej börjar bli stor. Töntigt stolt man blir ;-)

Nu ska jag ladda upp för morgondagen då det är dax för spiral. Har fött 2 ungar men är livrädd för detta :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0