Smått & gott

Nu är det rent och snyggt här hemma... trivs verkligen bra i vårat "fort"
(som sebbe kallade det en gång).
Sebbe fick dammsuga & torka ngt golv så fixade jag resten :-P Dammsuga
är verkligen tråkigt, haha. Men efter vi haft Dolly här (läs en dag) så är det masssssa
dammtussar och hår i alla hörn.

Vi tog även en promenad i morse. Så härligt väder! Men blåste mkt.
Nu tror jag det lugnat ner sig? Kände som det när jag & Josse tog en
vända på stan. Hon tyckte jag skulle "önska" mig lite saker till "Babyshower".
Sade att klänning skulle vara omtyckt. Lätt att ha på bebis till sommaren.
Klänning och blöja när det är varmt = praktiskt tänkte jag.
Såååå söt ? :-D

Nu ska jag spela lite spel (a). Mätt som en jag vet inte vad efter Thai mat.
Kul att göra ngt gemensamt med älsklingen innan han går iväg till jobbet :-P
Sedan på eftermiddagen blir det att vara hunvakt till Maja :-)

Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0