Äntligen

 
 
Äntligen har vi badkar igen! Det är jäkligt trångt på vår lilla toalett just nu, men ack så värt det.
Jag och barnen tog oss ett bad tillsammans nu på kvällen.
Alice vart lite för glad när Amelia kom i och skulle hoppa runt och hålla henne i fötterna.
Vår stora tjej älskar verkligen sin lillasyster och vill gärna mysa med henne. "Milla söt" brukar hon säga.

Känner en sån otrolig lycka när jag ser mina tjejer tillsammans. Ångrar inte för en sekund att vi fick barn tätt.
Kan ju vara för att Amelia är såååå lugn och fin. Får se vad jag säger om några månader, haha ;-)
 
 
 


Kommentarer
Åsa lewen

Vilket härligt bad mys

2013-04-21 @ 22:30:46
Åsa lewen

Vilket härligt bad mys

2013-04-21 @ 22:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0