Lekrum under renovering

När vi köpte huset så var det ganska mycket "gammal" stil över huset. Lekrummet te.x var i en Orange liknande färg. Så vi köpte vit färg på Ö o B som vi drog på några lager av. Stor skillnad till billigt pris.
Vi ville göra det för en liten slant då det nog kommer bli så att våra damer drar pennan mot väggen. Som Alice hade gjort på den förra tapeten.

Det roliga är att nu kan man ju äntligen börja inreda lite smått. Har kikat länge på "Doptavlor" och nu tog jag tag i saken och trixade ihop ett par egna. Det känns lite roligare när man har en egen prägel över det hela.
Så i morgon bär det av för att inhandla Fotopapper.
 
Resultaten
 
 
 
 
 

Har även tankarna på att köpa denna matta till lekrummet
Har sett flera bilder på lekrum med denna matta och jag tycker den är superfin.
 
 
 
 


Kommentarer
Suzanna Kourmouli

Den mattan har vi! Köpte den på en loppis för en 20:a. Jättelätt att tvätta. Och lagom stor!

Så fina doptavlor, jag har också börjat göra några sådana, men är inte klar då man har haft tufft om tid. Men jag ska skriva ut mina på lite grövre knottrigt papper tänkte jag. Man kanske kan köpa det på panduro?

Du måste ju in nu och titta på mitt senaste inlägg, det är till dig! Så får du se själv vad som hände på dopet =)))) Kram, Suzanna

2013-08-26 @ 08:11:07
URL: http://suzidus.se
Suzanna Kourmouli

Jag har 2 instagram, en till min iphone och en till ipaden. Den ena är Suzidus och den andra är Suzannak. Lägg till direkt!

2013-08-27 @ 08:10:08
URL: http://suzidus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0