Ledig dag

Idag har jag min stora tjej hemma då förskolan är stängd för utbildning. Det är så jäkla typiskt att de jämt ska vara på Alice dagar de har stängt. Nästa vecka är det röd dag på Onsdag så även då blir hon hemma. Eller var det Torsdag? Måste kollas upp. Men vi har gjort det bästa vi kan av denna fina dag.

Först Öppna förskolan mellan 10-12. 3:e dagen vi är där då det var sångstund Måndag & Tisdag. När Alice ätit mellis så tog vi oss ut på en promenad. Då Alice inte sovit så hade jag tänkt ta en långpromenad, men hon ville promenera en bra bit, så det blev kortare. Men på vägen hem somnade hon i sista minuten. Så det blev sova ute hemma. Underbart att kunna ha dem ute med dörren öppen.

 

 
och medans den damen sov, så hade jag sällskap av denna fina fröken.
 


Kommentarer
jenny

jag tror jag smälter, så himla söt!

2013-05-04 @ 14:01:58
URL: http://hayliemama.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0