Jadå, vi lever och frodas

 
Hoppsan, nu var det verkligen evigheter sedan jag skrev ett inlägg.
Sladden till kameran har varit borta och jag tycker det känns bäst när man kan lägga in lite fina bilder på mina små brudar.
Fast ärligt talat har lusten för att blogga legat i dvala, men nu fan ska jag ge er en bildbomb ni sent kommer glömma ;-)


Alice med sin kära boll som hon gärna tycker mamma sin ska springa efter
 
 
Alice fot
 
 


Amelias premiär i gungan. Gav med mig efter Alice tjatat så ;-) Det gick utmärkt och vår lilla "Millan" som Alice säger, var mycket nöjd!

 
 
 

Alice tar en tur i gungan. Hon fick den av farmor o den är mycket poppis!
 

Alice vågar klappa mormors nya vovve. Men bara så länge vi håller i den. Springer den lös blir hon väldigt rädd.
 
 
Alice premiär bad på altanen
 

Momor, Amelia, Alice o vovva.
 
 
Amelia stoltserar med att hon kan sitta själv. Började vid ca 6 månader.
 
 
 
Gå stolen funkar hyfsat. Bakåt man man gå lite smått. Dock så brukar Alice sno denna. Ser lite töntigt ut då, men hon springer runt som en 7 månaders, haha.
 
 
 
Syskonkärlek <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0