Kvällsträning

Tog mig ut på en löptur nu på kvällen.
Det är INTE rekommenderat att sätta i sig 500g vinduvor och sedan ge sig ut. Inte om du frågar mig.
Men trots det och med en jävla träningsvärk i ben då jag tränat styrka både Måndag & Tisdag så är jag riktigt nöjd!
25 minuter tog det att springa 3,4 km. Kanske inte så snappt om man jämför med andra. Men för mig känns det gött.
Illamåendet och hushålls sysslorna efter var dock inte lika kul. Men nu efter sitter jag ny duschad och känner mig riktigt nöjd. Det är den här känslan som gör det värt att vara duktig :-)
Dock borde jag inte äta så mycket frukt som jag gör. Men jag har ett sockermissbruk i grunden så jag kan inte hålla mig om vi får hem te.x vinduvor. Jag sätter i mig alla fort som attan. Har köpt flera förpackningar på några dagar..
Skärpning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0