ännu en dag har gått

Inhandlat idag.
(Tyvärr blev det inte dräkten jag tänkt till höst, men har nu en jag fått av kusin och den här att byta mellan)


Vill inte direkt klaga... men är lite nere. Har blivit jobbigt att åka bort med Alice. Så fort man ska åka en bit i bilen så blir hon lätt grinig. Fick sitta med fingret i hennes mun tills hon somnande när vi åkte till Sala (3 mil).
När vi gick in i en affär skulle hon bara vara i famnen. Min mor tog henne så jag skulle kunna kika på lite kläder, men hon vart grinig och jag kunde inte slappna av. Försökte amma henne i bilen, men det ville hon inte. Men hon vart nöjd av att ligga vid bröstet.
Men så fort vi skulle åka hem började hon skrika igen. Fick även då sitta med fingret i munnen på henne :-/

Antar att det bara är en period, då hon inte brukar vara så här.
Hon är helt underbar hemma. Då har man massa aktiviteter. och när man går ner på stan här i Avesta brukar hon oftast vara nöjd i vagnen. Men nu känner jag att jag inte har lust alls att åka bil med henne. Tråkigt då jag skulle vilja ta en sväng till Ikea :-/ Men men. Älskar min dotter över allt annat<3 men ibland får även jag bli lite slut ibland :-)


Kommentarer
kristin

Det är helt okej att tycka att det är jobbigt ibland!det gör alla föräldrar,även jag!

2011-08-27 @ 16:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0