Happy birthday

Jaha, då var man 20 år fyllda :-)
Trodde aldrig att mitt liv skulle bli så fulländat som det är nu. För 2 år sedan vart jag
och Sebastian tillsammans. På det åren har vi förlovat oss, köpt lägenhet, Sebbe har fått fast anställning, vi har tagit körkort, och vi har fått världens vackraste flicka. Lyckat<3
Att min underbara vän en dag skulle bli min själsfrände :-)

Vi började dagen med en tur i skogen. Skönt att lämna asfalten och känna skogslukten.

Lite bilder från i morse


Alice redo för en tur i skogen




Tösen & sin mamma. (som fortfarande inte kan bli av med sina gravidkilon)











Min underbara fästman som inte kan vara normal på ngn bild :-P



Nu ska jag in i duschen. Ska sedan till tandläkaren innan vi får besök av familj :-)
Ha en härlig dag alla !



Kommentarer
Chris

Grattis!

Här har det gått undan på 2 år :) Ni är lite snabbare i starten än vad vi är :) Vi är rent av långsamma..haha.. men men..

2011-08-30 @ 23:52:19
URL: http://www.prinsens.se/liten
Susanne

Gz på födelsedagen =)

Härliga bilder du har lagt upp!

Har en liten fråga ang bärselen ^^ Är det lätt att hålla Alice lagom varm när ni är ute och går så där?

Har en bärsjal men har inte vart ute och gått med min Alice ännu i den :P

2011-08-31 @ 09:24:59
URL: http://swirlswowblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0