Längtar....




Ja, idag har vi ial varit till gyn på ultraljud. Är väldigt besviken faktiskt.. trodde ial att de skulle
kolla om jag var öppen el ngt, men vart bara en väldigt snabb koll på bebis.
Självklart var det underbart, det lilla man såg, men hade hoppats på mer.
Frågade om bebis måde bra, fick svaret "det kan inte jag svara på. Vi kan bara
uppskatta storleken på fostret och se om du har nog med fostervatten , men absolut inte säga ngt mer. Vi
är inte så kompetenta. Ni får höra av er till Falun om ni har frågor."
Så fick tid till Falun tills på Söndag! Känns som evigheter dit... då är jag BF+15.
Hon sade att nog fostret skulle titta ut innan dess, men jag litar inte på något jag hör mer.
Fick blod i natt, var visst en "Teckenblödning" sade de när jag ringde till Falun. Lite smått irreterande
då de sade att jag nog skulle få kolla upp det på Gyn...

Så nu väntar man på värkar eller att besöka Falun på söndag. Hoppas på hinnsvepning då,
men det sade hon som bokade tiden inte ngt om så har inga förhoppningar.
Läser om att många får göra det ganska tidigt när de går över, och tror inte alla har HF...
men kanske borde tjatat mera?
Eller så är man fjollig eftersom att man längtar så mkt...

Aja, gnälligt inlägg men är små sur idag. Fick typ inte på mig skona nu på kvällen så
känner mig trött på mkt idag.
Men imorgon ska vi hämta våran "hylla" till hallen ;-D det blir lite skönt med annat att tänka på.
Hoppas ni andra uppskattar värmen mer än jag, för fy säger jag bara :-P

Många kramar "Negativa tanten"


Kommentarer
Chris

Usch lider med dig. Jag är tokig och är "bara" 1 vecka över tiden idag..



Var inne igår på förlossningen och fick veta att jag hade på gränsen till för lite fostervatten och hade jag bott i Ö-sund så hade jag förmodligen blivit igångsatt.



Har också teckenblödning och har haft småblödningar sedan förra torsdagen, så de trodde att den lilla ev är på väg, men här känns det inte ett dugg.



Hoppas de kommer snart och då menar jag typ nu!!

2011-06-10 @ 11:23:09
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0