Placerat

Perfekt... Lätt att sätta dit & att ta av :-)



Kommentarer
Chris

Gud så dåligt att du inte får tag i din BM eller fått hinnsvepning el UL och har gått så långt över tiden. Jag är ju tokig nu och det har "bara" gått 4 dagar över tiden.



Pratade med min BM imorse och hade fått en tid den 9 juni.. Jippi - hann inte ens fråga om hinnsvepning eller någonting förren hon i princip sa "lycka till" och la på. Så intresserad var hon att hjälpa till.



Hoppas er lilla kommer snart - kanske redan i natt! Just nu struntar jag i om vår lilla kommer på min födelsedag - hellre det än att vänta ännu längre!



kramar

2011-06-07 @ 14:49:01
URL: http://www.prinsens.se/liten


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0