Ännu en solig dag

Jisses, nu verkar det bli sommar?
Har varit underbart väder i 2 dagar nu. Eller ja, för tjocka mig så kunde det vara liiite molningare.
Men det härliga är att poolen äntligen kunnat bli använd ännu en gång.
Alice bestämde sig dock för att ställa sig och kissa i den innan hon satt sig för att ta ett sista dopp.
Hon verkade så nöjd så. Men eftersom det är så varmt ute var det bara att hämta en hink med ljumet vatten och tvätta av henne sedan.
 
På eftermiddagen kom 2 av mina kusiner, Angeli & Kristin, och hälsade på oss.
Alice dansade lite till Mora Träsk ett tag medans jag flängde lite hit och dit för att laga kvällsmat till Alice.
Märks att man är mamma, hahah. Men tror nog att kusinerna hade roligare än Alice, de tjöt av skratt! och nog kan man erkänna att deras orginal video är grymt speciell, 2 vuxna män i korta shorts som dansar runt ;-)
Alice hade även lite barvakt på förmiddagen när Sebbe och jag tittade lite på lampor på en affär i stan.
Morfar är här ofta och hälsar på, lill fian blir så glad när morfar, mormor eller farmor tittar förbi. Hon har ju så mycket att säga på sitt lilla språk bara hon förstår.
 
Dagens middag, Lax med ris och senaps sås. Plus lite tomat & gurka
 
 


Kommentarer
Kristin

Sötis Alice :)

Ja, haha, mora träsk var roligt att kolla på igen lite grann. Värsta nostalgin ju :)

2012-08-25 @ 16:00:31
URL: http://kristinwilenius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0