Sista semesterdagen

Idag har älsklingen sin sista semesterdag. Kommer kännas väldans tomt då man blivit van vid att vakna upp vid hans sida varje morgon.
Men men, man återgår nog snappt i vardagen!

Blev inget möte med förskolan igår då rektorn fick avboka i sista minut. Tydligen så hade hon ringt på mitt gamla nr tidigare, den som stog i ansökan, och då inte fått tag på mig... Lite typiskt då on ringt en gång på mitt nya förut.
Men vi fick ial en ny tid den 20/8. Ville ha en dag då Sebastian är ledig så han får vara med. Jag är lite virrig då magen växer och ryggen ömmar.
Rektorn trodde att inskolningen kanske kunde börja 27 Augusti, då jag tycker det lät väldigt bra. Ska nog bli kul för Alice med lite kompisar... Man är ju inte den roligaste lek kamraten nu när man är gravid ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0