Söndagen 12 Augusti

Sitter och slappar lite nu när vår tös äntligen ligger och snozar.
Full rulle från början till slut!

Idag var det sista jobbdagen på mitt sommarschema, härligt tycker min otränade rygg. Måste verkligen anstränga mig för att bygga upp musklerna efter nästa barn kommit till världen.
Lite jobbigt när man jobbat en timme och älsklingen ringer och säger att kranen har gått sönder i badrummet och sprutat åt alla håll innan hana mor kom och visade var man skulle stänga av vattnet.
Så nu har vi satt in en ny kran i handfatet, och det var ju behövligt då den vi hade var i så otroligt dåligt skick. Nu slipper man få ont i händerna när man vrider på den.



I morgon ska vi på möte med förskolan Alice ska gå på. Prata lite om när hon ska börja skolas in osv.
Sen på eftermiddagen blir det att åka till barnmorskan och lyssna på flickan i magen. Första gången vi lyssnar på hjärtljuden då jag inte tyckte det var så bråttom då jag känner sparkar hela tiden. Blir mysigt :-) Lite mindre mysigt att Sebbe börjar jobba på Onsdag. Men har njutit av hans semseter i fulla drag.


Kommentarer
Suzanna

Hej! Hur gick mötet? Idag ska vi på vårt och inskolningen börjar imorgon mellan 09-11... Nervöst =))))

2012-08-14 @ 10:44:10
URL: http://suzidus.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0