Går framåt

Hela dagen idag har Alice visat att hon snart går helt själv. Bara på en dag har hon börjat gå små sträckor utan hjälp. Man blir lite ställd då hon är vår lilla bebis fortfarande, fast hon egentligen har blivit ett småbarn.
Massor av egen vilja har hon utvecklat och om hon inte får som hon vill, då hörs det kan jag lova.
 
Hon har även börjat pussa sina dockor mycket. Eller ja, nästan alla gosedjur med. Hon har lärt sig hur man låter när man pussas, så det låter verkligen gulligt.
 
Fort går det och jag bara försöker njuta av farten. Men graviditeten känns av och jag får vissa stunder bara leta noga efter orken. Känner mig inte alltid tillräcklig, men rycker upp mig och leker vidare med vår skatt, som ofta får upp mitt humör när hormonerna dansar. Finns inget mer underbart än att få en kram av sitt älskade barn.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0