Natt inlägg

 
Har svårt att sova om nätterna nu. Tänker en massa och hoppas på att ha någon som minst känning av att förlossningen är på gång. Men icke.
Ni som undrar om jag har känt något, så säger jag nej. Inte det minsta! Inget tecken eller något...
 
Aja, dagarna rullar ju faktiskt på ändå. Idag var jag och och Alice på Öppna förskolan och lekte lite med de små.
Vår lilla rutin, Öppna förskolan varje Torsdag och sångstund varje Tisdag. Ska även försöka hålla i detta är bebis kommer. För Alice skull :-) och min såklart!
Sedan så var Alice hos morfar 1 timme när jag och Sebastian kikade lite i affärer. Men endast fönstershoppning blev det och kommer bli det ett tag. Ekonomin är inte den bästa, men det visste vi att den inte skulle vara i början när vi bor i hus. Allt kommer ändras när jag börjar plugga, men blir att leva snålt tills dess.
Endast barnen får unnas och jag & Sebastian får ta igen oss sedan.
Klaga kan jag inte heller, då familjen är viktigast! Nya möbler osv får vänta.
 
Nu ska vi snart krypa till kojs, har hunnit städa en del i kväll så får sova när lillan är på förskolan i morgon förmiddag. Ha det bra, bjuder på ett par bilder på vår skönhet Alice.
Hon älskar böcker, men har inte tid med att mamma läser än, bara att jag kommenterar bilderna i all hast.
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna, ensamstående mamma till Alva

Åh så där är Alva också när det gäller böcker och sitter gärna och läser högt för sig själv :)

Alvas mage mår bättre men är inte helt bra än. Jag köpte Sempers magdroppar som verkar hjälpa lite. Vi har tid hos en barnläkare på tisdag så då får vi höra hur dom tycker att vi ska gå vidare. Skönt att komma någonvart.

Trevlig helg på er!

2012-11-17 @ 06:47:59
URL: http://johannasverklighet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0