7 Oktober

Sitter nu här med en kopp varm choklad och tänker igenom dagen lite.
En riktigt skön dag som började med massa mys med med min lilla älskling. Hon är så underbar på morgonen.
Alice ska jämt börja med att skutta runt och leta igenom vår stora garderob. Öppna alla dörrarna och försöka ta på sig våra kläder :-)
Sedan bjöd vi hem morfar på lunch. Alltid skönt att ha matsällskap då lillfian oftast kastar allt på golvet. Men till min glädje åt hon idag, fast hon har en tand som nyss kommit igenom och fler på gång. Kom blod på tandborsten igår kväll och idag såg jag att hon är trasig i tandköttet. Ajaj :-/
 
Sedan pratade jag med en tjej i V-ås och bestämde oss för att hämta en vagn hos henne på Onsdag. En babytravel. Ganska bra pris fick vi den för måste jag säga. Den är militärgrön, men vem bryr sig. Var en 2009:a i bra skick. Lägger ut bild när hämtningen är gjord.
 
Köpte även dessa på Tradera.
Märket KAVAT. Hört att det är bra vinterskor. St 22.
 
 
 
Även dessa så fröken kan ha på sig i skorna och vara varm i vinter.
Är underställ i Ull kvar. Måste helst hitta begagnat på Tradera dock, så jäkla
dyrt med nytt som hon växer ur fort...
 
Nu ska vi ta och dejta våra kuddar, mannen och jag. Nyss sett en film tillsammans, en skräckis som jag helst ser om valet finns. Dock får jag svårt att sova, men kan ju inte låta bli ;-)
 


Kommentarer
Suzanna

Supresnygga skor!!!! Jag köpte ett par lila till Nellie, inte kavat, men ngt annat bra märke, men så har hon en röda overall =)))). Haha. aja, det var ju meningen hon skulle haft en brun overall med lila stjärnor i =) Men den fick jag ju sälja eftersom hon var för liten =) Kram!

2012-10-08 @ 10:10:08
URL: http://suzidus.se
Åsa lewen

Jätte fina hoppas Alice kommer att gilla dem, fina sockor också. Nu är Alice redo för vintern.

2012-10-11 @ 06:15:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0