Magsjuka

Japp, nu har magsjuka härjat genom vår familj. Sebbe spydde ner toan i Måndags. På Onsdagen gick jag i förhoppningar att det kanske var en lätt matförgiftning från Thai resturangen ändå. Men den kvällen fick jag fel, för då satt jag på toa hela natten. Fy! Hjälpte inte att Seb kom ner med en helt nyspydd Alice direkt efter jag spytt första gången.
Men måste ändå säga vi hade en riktig tur. Tog ner madrassen och lade oss på den alla 3, och direkt så började Alice leka runt. Det ända man kunde se på henne dagen efter var att hon bara åt välling, annars mådde hon toppen. Till skillnad från hennes mamma som låg i soffan/sängen heela Torsdagen. Tur att älsklingen var ledig...
Han fick göra allt den dagen...
 
Idag har jag tvingat att rycka upp mig och städat nedervåningen. Planterade även lite höst blommor.
Blev sådär då jag tyvärr inte har gröna fingrar tyvärr.. Gick snappt ner och gjorde nytta i tvättstugan i stället ;-)
Gick även en sväng med en busig Alice på eftermiddagen innan middag. Hon skulle ner i diket och titta på träden, med mammas hand i sin i högsta hugg. Annars blev hon sur.
Så, nu ska jag hänga upp en till tvätt, sedan ska jag se på film med min underbara man. Alice somnade precis :-)
 
HA en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0