Lätt matlagning

Blev enkel mat till mig och Alice idag. Kan inte påstå att jag är särskillt duktig i matlagning... blir ial olika rätter om dagarna. Fågel, fisk och kött. Men önskar jag hade orken att variera mig mer i rätterna.
Alice pappa gillar även han att laga mat, tur :-)
Kanske hade vågat mig på lite mer avancerat om jag inte visste att nästan all Alice mat hamnade på golvet ;-)
Men grönsakerna äter hon alltid upp... hon skulle nog inte klaga om jag skippade allt och bara lade på grönsaker!
Får alltid lägga på de efter så hon får i sig lite annat.
Aja, kan ju inte klaga på att barnet mitt är onyttig.
 
Ursäkta kamera kvaliten.. taget med mobilen. Hade ju varit skönt om Blogg.se
fanns som App på HTC
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0